środa, 17 lipca 2013

#7. Naughty girl

Na początku chciałabym bardzo podziękować Sarze za możliwość pisania na tym blogu. Jest to dla mnie ogromna szansa na rozwinięcie się i doskonalenie moich stylizacji. To pierwszy blog, na którym zdecydowałam się pisać także proszę o wyrozumiałość ;) Liczę, że przyjmiecie mnie i moje stylizacje z entuzjazmem. Nie przedłużając przechodzę do stylizacji:


Bluzka - AMYCLAIRE
Bluzka - nieznane pochodzenie
Narzutka - Fallen Angel 
Spodnie - Mortal Kiss 
Buty - Evil Panda
Naszyjnik - Fallen Angel
Czapka - Bonjour Bizou




5 komentarzy:

  1. Witamy na blogu :-) Stylizacja w cudownym klimacie, bardzo mi sie podoba, mam nadzieje ze wszystkie Twoje looki benda rownie dobre! :) Zycze powodzenia w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna stylizacja ,ale ja też nie lubię tych spodni

    OdpowiedzUsuń